Tag Archives: Walmart

Bathroom Explosion

I wrote this in September 2017 right after we were rocked by a Hurricane. Something I’m sure I will share, eventually.
Don’t run away! It’s not that kind. Wrong end, really.
I took a walk the other night to get catfood after the storm. Wal-Mart is a scary place after a certain time. It’s also more quiet. Something I rather enjoy if I’ve got to brave Wal-Mart.
I grabbed the catfood and sorta just browsed. I came to the Bathroom linens and accessories. In my head I said “Oh, ok well while I’m here maybe I will look at what colors I’d like the new bathroom to be.” and then, it was all down hill from there.
“Oh, look at that color. That’s pretty. I really like that. Oh, but it reminds me of the time we (my wife and I) painted the master bathroom that color. Nope.”

I moved on.
“Oh, this is a nice red. I could get.. No, that reminds me of the master bathroom again.”

I moved on.
“OH black and white. That would be easy! I have all the… Annnnd that reminds me of when we had zebra print in the bathroom… And that one rouge zebra towel I could never get rid of.

I moved on.
“Fuck Purple.”

I moved on.
“Grey is pretty. Two shades of grey and maybe.. Nope. Fuck. That reminds me of my master bathroom. It was Dark grey, as were the towles at one point. Fuck.”

I moved on.
“Coral! That doesn’t remind me of anything!… Except. How ugly coral is. Damnit.”

I moved on.
“This is starting to get ridic….Orange! Orange. It’s not the most calming of colors… But I can deal with that. Throw some abstract Art up and… Crap. And it reminds me of the Cocopelli theme we once had in the master bathroom.”

I moved on.
“That’s ugly. Nope. Nope. Fuck pink. Nope. That’s ugly too. NOPE NOT THAT ONE EITHER. WHY DID WE CHANGE OUR BATHROOM THEME SO OFTEN?! WHO DOES THAT?! I’M NEVER GOING TO BE ABLE TO DECORATE MY BATHROOM EVER AGIAIN!” annnnd I burst into tears. At Wal-Mart. At 12am. At 12am I became a Person of Wal-Mart. Fuuuuuuckkkkkk.
In my defense, I hadn’t slept in days due to the storm. I’d been up well over 48 hours and eaten very little (and, really now that I think of it… We did change the color and theme of the bathroom frequently.. Lmao)
So I’m leaning against the shelf, catfood in hand, in tears…. And suddenly the realization that I’m CRYING IN WAL-MART ABOUT MY BATHROOM DECOR hits me. I start to laugh out loud, hysterically. Like, crazy laugh. I know you know what I mean. Then I realize anyone watching just watched me go from crying to laughing like an idiot. I laugh even harder because I’m now a Person of Wal-Mart. Bahahahahahah.
I finally got my shit together and left the aisel… Not before looking over to see 3 young guys staring….. Yep, I’m the seemingly crazy Cat Lady at Wal-Mart. Yep, that’s now me. Great.
I continued to laugh like a hyena to the cash register. Fuck it.

I didn’t finish this… But, do I really need to?

Catriona

Oxoxoxo

Advertisements
Tagged , , , , , , ,

Ripples.

Took my son to the Zoo for Trick or Treating yesterday. He loved it.

He went as Captain America.

I went as the Wicked Bitch that I am. Ha.

20141025_191030

 

Today we went to one of the Bays. We brought lunch and played by the water.

 

20141026_151026(1)

 

20141026_151028

 

20141026_151737

 

 

 

20141026_151804

 

Tomorrow I hope to get to go to some thrift stores. I need everything you can imagine for my new house, and I’m sorry but Walmart doesn’t carry my vintage cookware and Tupperware.

My gram keeps insisting I make a public wishlist for Walmart. I think everyone should just send me their old outdated housewares, instead. But, then again what do I know? LMAO.

XOXOXO

Catriona

 

 

Tagged , , , , , , , , , , , , , , , , ,
Advertisements
%d bloggers like this: